12:17

Zacznijmy Wszystko Od Nowa

Cześć. 
To pierwszy post na blogu, niby pierwszy, ponieważ te które już tutaj były usunęłam. Dlaczego? Za chwilę się dowiesz. 


Pewnie wielu z Was miało kiedyś tak w życiu, że musieli coś zmienić, nie podobało Wam się coś, ale nie chcieliście z tym skończyć, więc próbowaliście to zmienić tak żeby Wam się spodobało, ja tak miałam właśnie z tym blogiem. Teraz kiedy czytacie ten post, praktycznie jest w tym blogu wszystko zmienione, wszystko oprócz nazwy, jest inny wygląd bloga, nie ma poprzednich postów, tak naprawdę zaczynam od początku, pomijając to, że mam już 19 obserwatorów, za co Wam bardzo dziękuję, bo właśnie też dzięki tym 19 osobom postanowiłam nie usuwać tego bloga, tylko spróbować jeszcze raz, inaczej, tak jak ja chce w 100%, ale czy to znaczy że ten "poprzedni" blog nie był taki jaki chce? Przez krótką chwilę był, ale jeszcze te kilka miesięcy temu tak na prawdę nie wiedziałam czego chce i po prostu chciałam do Was pisać, nie ważne o czym, ale żeby pisać... Teraz wiem, że było to głupie z mojej strony, bo tak naprawdę nie wnosiłam moim blogiem nic do blogosfery, a chce to robić. Mój blog chce poświęcić recenzjom kosmetyków, książek, różnych stron, oczywiście będą też inne posty, które uważam za słuszne, ale to nigdy nie będzie coś w stylu; "Hej. Właśnie przyszłam ze szkoły, zjadłam obiad i pomyślałam, że napisze do Was. Ostatnio tyle się u mnie wydarzyło...(opisuje swoje życie)" O nie! Takiego czegoś nigdy nie będzie! A czemu? Po pierwsze jest to moim zdaniem nie potrzebne, bo kogo to interesuje co ja robię, robiłam czy będę robić? Po drugie sama nie chciałabym czytać takiego postu (nuda), no i najważniejsze co to da, że ja coś takiego napisze? Z recenzji np. jakiegoś kosmetyku do makijażu, dowiecie się czy warto go moim zdaniem kupić, jak się on u mnie zachowuje itd., a przy takim poście co? Nic z niego nie wyniesiecie... 
Może Wam się wydawać, że ten post jest dziwny, ale potrzebowałam go napisać, aby w końcu się ogarnąć. 
A teraz bardziej sprawy organizacyjne:
1. Co ile będzie dodawany post? Tego nie wiem, ponieważ nie chce się zmuszać do robienia czegoś, bo chce żeby te postu wychodziły z serducha, ale postaram się żeby raz w tygodniu coś wrzucić.
2. Gdzie mnie można znaleźć? Jeszcze nigdzie :D Snap, instagram itd. mam, ale prywatny i ich na pewno podawać Wam nie będę, ale myślę nad założeniem snapa, instagrama i fanpage dla bloga, gdzie moglibyśmy się komunikować, ale nie wiem czy to ma sens jak na razie, ale to możecie pisać w komentarzu, czy chcielibyście. 
3. Więc jak się ze mną skontaktować? Jeżeli ktoś by chciał do mnie napisać to jak na razie tylko drogą mailową monsterka10027@gmail.com
4. Macie do mnie jakieś pytania? Chcielibyście coś o mnie wiedzieć? Zadawajcie pytania w komentarzu, a w następnym poście odpowiem na nie.

To tyle na dziś. Jeżeli ktoś dotarł do końca to gratuluje, to już koniec męczarni na dziś :D 
Mam nadzieję, że to co chce teraz pokazywać na blogu będzie Wam się podobać. 
Do następnego :*

22 komentarze:

  1. Też miałam taką myśl, żeby usunąć wszystko i zacząć od początku, jednak zdecydowałam się pisać dalej na tle starych postów (może kiedyś je usunę). Nie ma co robić coś na siłę. Ten blog jest Twój, masz tu wyrażać siebie i masz prawo robić co chcesz. Powodzenia! Obserwuję ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami warto zacząć od nowa :) Mam nadzieję, że tym razem nie będziesz czuła potrzeby zmian i że wszystko Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może musiałaś zacząć od nowa, żeby mieć nową energię i wenę do tworzenia :) Trzymam kciuki i powodzenia tym razem! :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki "nowy" początek na pewno Ci się przyda! Powodzenia!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele razy miałam takie chwile zwątpienia, blog który prowadzę obecnie jest moim bodajże 4 podejściem i tym razem nie zamierzam rezygnować! Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami trzeba po prostu zacząć od początku żeby mogło być lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem trzeba zrobić przerwę i zacząć od początku
    Mało brakuje mi do 150 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiany są dobre ! :) obserwuję nowe poczynania :)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia, czasem trzeba kilka rzeczy pozmieniać, bo zmiany zawsze są potrzebne :)
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz?Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znoszę swoich starych postów, ale raczej nie będę ich usuwać, w końcu też jakąś pracę w nie włożyłam i są one świadectwem mojego postępu, lecz doskonale Cię rozumiem. Warto czasem coś zmienić.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia w blogowaniu od nowa. Dobrze że nie usunęłas całego bloga tylko posty ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że zaczynasz od nowa ;) Życzę powodzenia. Z niecierpliwością czekam na recenzję książek ;) Obserwuje :)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Też miałam przerwy, ale wróciłam ;)
    Powodzenia i wytrwałości!
    http://monkeyywrites.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też myślałam o usunięciu starych postów, bo niektórych się wstydzę haha. Ale jednak jestem zbyt sentymentalna i nie zrobię tego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chcesz, możesz założyć blogowego ig czy snapchata :) Z chęcią Cię dodam :)
    Powodzenia w blogowaniu!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaczęcie wszystkiego od nowa przydaje się każdemu ! Szczerzę życzę Ci powodzenia.
    szereemeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jasne, że tak. czasem warto zacząć wszystko z czystą kartą ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  18. Zmiany są potrzebne. Skoro zdecydowałaś się zacząć wszystko od nowa to życze Ci powodzenia :) Fajnie, że Twoje posty będą m.in z recenzjami :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem warto zacząć wszystko od nowa, poukładać sobie kilka spraw w głowie.Blog zapowiada się bardzo obiecująco.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam Kciuki żeby wszystko Ci wyszło <3

    Zapraszam do mnie <3
    -------> BLOG VANILOVE

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja
- Nie bawię się w obs/obs
- Każda obserwacja to ogromy uśmiech na mej twarzy, to dla mnie wiele znaczy
- Odwiedzam każdego bloga z linku pozostawionego w komentarzu i w miarę możliwości komentuje Wasze blogi

Copyright © 2016 Mosia , Blogger