09:52

Recenzja pomadek od Golden Rose







Hej. Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją, znów z kategorii kosmetyków, ale już za niedługo planuję recenzje książek :)
Ale zanim temat dzisiejszego posta to chciałabym Was serdecznie zaprosić do mojego instagrama, którego założyłam niedawno AssMonsterka 
Dziś chciałam Wam przedstawić pomadki od Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick.



Wiele z Was pewnie o nich coś słyszało, duże grono już je ma, ale ja postanowiłam przekazać Wam swoją opinię na ich temat, dla osób które są miłośniczkami pomadek tak jak ja, które się wahają nad kupnem takiej pomadki, lub po prostu są ciekawe tego produktu.
Co mówi o nich producent: 
"Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie. Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu. Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania. Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu."

Powinna być to pomadka ideał dla wielu z nas. A jak ja uważam?
+/-
* Trwałość +
Jak to na matową pomadkę przystało utrzymuje się kilka, nawet kilkanaście godzin kiedy nie jem oczywiście nic tłustego. Dla mnie najlepszym testem tego były koncerty na które jeździłam i nadal jeżdżę i wiem że na tą pomadkę mogę liczyć. 
* Krycie +
Jedna mała warstwa wystarczy, aby wydobyć piękny kolor
*Cena +
20 zł (w zaokrągleniu)
*Dostępność +
Na dostępność tego produktu narzekać nie mogę, bardzo łatwo jest je znaleźć na internecie jak i również w stacjonarnych drogeriach.
* Wykończenie +-
Tutaj jak dla mnie jest to ogromnyy plus. Jest to w 100% mat co za tym idzie jest niestety wysuszający, więc za to jest mały minus. Dodatkowo po nałożeniu, gdy już zastygnie przez jakiś czas czuję taką skorupkę (nie, nie nakładam dużo tej pomadki),uczucie znika po jakiś czasie, ale na początku jest to niekomfortowe. 

*Zapach +
Mają one zapach dla mnie taki nieokreślony, ale mi on się podoba. Kiedy nałożę pomadkę nie czuję go w ogóle, więc sądzę, że to nie powinien być problem.
* Jak się rozprowadza +
Dzięki temu, że jest płynna to rozprowadza się bardzo dobrze, dodatkowo ten dość specyficzny pędzelek i rzadko spotykany pozwala mi bardzo dobrze wyrysować kontur.

Podsumowując to są moje ulubione pomadki, sięgam po nie bardzo często. Mam kilka kolorków, ale chcę się jeszcze zaopatrzyć w kilka nowych, które niedawno wyszły. Pomadki godne polecenia, gorąco zachęcam do ich przetestowania. 
Kolory pomadek i swatche tych i innych pomadek pojawią się już za niedługo w poście o całej mojej kolekcji pomadek.
Napiszcie w komentarzu czy macie te pomadki, jak się sprawdzają u Was i jaki jest Wasz ulubiony kolor :)
Do następnego :*

30 komentarzy:

  1. Również jestem miłośniczką tych pomadek <3 moje serducho podbiła trójeczka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ile plusów! Mam wiele szminek, a mimo tego ta jeszcze nie trafiła w moje ręce! Muszę to nadrobić :) Piękne kolorki :)

    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie maluję ust. Wkurza mnie jak coś na nich mam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką pomadkę w odcieniu tego wyrazistego różu. Jest naprawde genialna, jednak minus jest taki,że jak wyjedziesz, bardzo trudno ją zmyć.

    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wielką fanką produktów do ust od Golden Rose ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Glad to hear you liked these ones. Perhaps I should try golden rose too!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolory!
    chociaż rzadko używam :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam GR moja mama ma i są świetne :)
    ~ Obserwuję ~
    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolorki pomadek ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadki z Golden rose są moimi ulubionymi, widzę w nich same plusy! Śliczne masz kolorki <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo duzo slyszlam o tych pomadkach i czas w koncu zakupic :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com [KLIK!]

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham taki rodzaj pomadek. Intensywny kolor, najlepiej czerwony, to moja wizytówka! +100 do kobiecości :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam zbyt często kosmetyków, ale jak widać te pomadki bardzo dobrze się sprawdzają. Czekam na recenzję jakiejś książki! ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam już wiele o tych pomadkach :)
    czekam na recenzje książek :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele o nich słyszałam dobrych słow jednak nie miałam nigdy :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy je poleca, więc na pewno są świetne! :D
    Cały czas mam zamiar w końcu ją kupić, ale mam zawsze nie po drodze do rossmana, a kiedy już w nim jestem to nie ma tego koloru co bym chciała :D
    Mam nadzieje że w końcu ją dorwę :D
    Pozdraiwam♥
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie mam tych pomadek ale planuję ich zakup więc może niedługo wypróbuję :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Też je mam :D Już z 6 kolorów i kolekcja wciąż się powiększa, jak dla mnie są mega :D No i plus za śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie : www.majkapicheta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomadki z GR są świetne :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedne z moich ulubionych pomadek! http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie są świetne, nic dodać nic ująć:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne są te pomadki ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam okazji próbować tych pomadek, ale wiem, że cieszą się wielką popularnością. Będę musiała w końcu po nie sięgnąć. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie dziś kupiłam sobie tą najbardziej zbliżoną do naturalnego koloru ust. Póki co jestem zadowolona :)


    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam okazję ich wczoraj używać. Dla mnie są okropne... Mega wysuszają usta, zbierają się w "zmarszczkach ust", a w dodatku zmywanie ich to tragedia... :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  26. i love fashion and your clothing style is very modern and elegant, thank you for sharing I am very happy model kebaya

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam pomadki z GR. Moja sprawdza się doskonale! Obserwuję.
    Buziaki, zapraszam do mnie!
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam 04, która ma idealny kolor póki nie zastygnie - typowo koralowy. :) Później niestety ciemnieje. :( Ale i tak chętnie kupię inne numerki! :D

    Będzie mi miło, jak wpadniesz do mnie! ♡
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie ideał!!! Mam już kilka kolorków <3
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie mam żadnej ich pomadki, ale muszę się skusić bo śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja
- Nie bawię się w obs/obs
- Każda obserwacja to ogromy uśmiech na mej twarzy, to dla mnie wiele znaczy
- Odwiedzam każdego bloga z linku pozostawionego w komentarzu i w miarę możliwości komentuje Wasze blogi

Copyright © 2016 Mosia , Blogger