01:40

Recenzja książki Tajniki Makijażu






Hej. Długo mnie tutaj nie było, ale zrozumcie mnie, mam jeszcze niecały miesiąc do egzaminów, więc jak na razie poświęcam się tylko nauce żeby jak najlepiej napisać. 
Dziś znów recenzja, ale już nie kosmetyku tak jak to bywało u mnie na blogu, lecz książki, a bardziej tak naprawdę poradnika :)






Autorką jest najpopularniejsza youtuberka 
makijażowa w Polsce czyli Ewa Grzelakowska-Kostoglu znana bardziej jako Red Lipstick Monster
Książka jest jak sam tytuł mówi o makijażu.
W książce znajdziecie 10 takich "głównych" rozdziałów.

1. Pędzel - twój najlepszy przyjaciel
2. Problemy z trwałością makijażu twarzy i oczu.
3. Dobór podkładu...czyli najczęstsza przyczyna bólu głowy.
4. Nieprzyjaciele pięknej skóry.
5. Konturowanie twarzy.
6. Kolor oczu, a kolor cienia do powiek.
7. Kreski na powiekach.
8. Makijażowe triki dla okularnic.
9. Brwi - nie taki diabeł straszny!
10. Korekta kształtu ust oraz dobór koloru pomadki


Każdy rozdział jest także podzielony na takie jakby podrozdziały, gdzie Ewa dokładnie wszystko opisuje, tłumaczy. Mamy też odnośniki do jej filmów na kanale, gdzie także porusza dany temat. 


Dla mnie jest to bardzo przydatna książka i pamiętam, że kupiłam ją kiedy dopiero zaczynałam swoją przygodę z makijażem i dzięki niej dużo się nauczyłam i dowiedziałam rzeczy o których wcześniej nie miałam pojęcia, więc wydaje mi się, że ten poradnik najbardziej przyda się osobą początkującym, które chcą się więcej o makijażu dowiedzieć. Oczywiście osoby już bardziej zaawansowane także znajdą coś dla siebie :) 
Kupiłam ją w Empiku za 42,90 zł. choć wiem, że można ją kupić taniej. Naprawdę serdecznie polecam ją osobom, które interesują się makijażem i technikami jego wykonania. 

Posiadacie ten poradnik? Co o nim myślicie? A może to nie jest wasza tematyka i wolicie coś innego? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzu!


33 komentarze:

  1. To musi być niesamowicie inspirująca pozycja. :)
    Pozdrawiam, mój blog ←

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy poradnik. Fajnie było by mieć pod ręką wszystko na raz, zamiast grzebać w internecie :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie interesuję się jakoś specjalnie makijażem, jednak na pewno parę porad by mi się przydało ;). Może akurat dowiedziałabym się z niej czegoś ciekawego. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka raczej nie dla mnie, ale dla tych co interesują się makijażem to jak najbardziej. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna pozycja książkowa, jednak szczerze mówiąc, preferuję książki o tematyce modowej, gdyż makijaż nie należy do moich pasji.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kupić tę książkę zaraz po premierze, ale tak to odwlekałam aż w końcu nie kupiłam :/
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa książka, może kiedyś się na nią skuszę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam nad zakupem tej książki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna recenzja, muszę zakupić tą książkę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też myślałam o zakupie tej książki, co jak co ale my kobietki musimy znać się na makijażu :D
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie ciągnie mnie do tej książki.. :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    [ Karolina]

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od dawna kusi mnie ten poradnik. Może w końcu go zakupię :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Ewę, a jej książki są naprawdę pomocne :) obserwuję! :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ~vile rose

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie kupią tą książkę, żeby podszkolić się w kwestii makijażu :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam tą książkę i bardzo ją lubię :) ja też mam egzaminy za miesiąc :( życzę Ci powodzenia :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo słyszałam o tym poradniku. Większość opinii tak jak twoja jest pozytywnych, ale ja maluję jedynie rzęsy i tylko czasem użyję korektora, ponieważ moim zdaniem w tak młodym wieku jak mój nie powinnam niszczyć sobie cery.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta książka wydaje się super! Może kiedyś po nią także sięgnę :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądam ją na yt, ale książki jeszcze nie czytałam:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Looks like an interesting and helpful book!Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Nuxe Huile Prodigieuse Dry Oil *

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o niej, ale nie czytałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo słyszałam o tej książce, ale nigdy mnie jakoś do niej nie ciągnęło. Ostatnio jednak zaczęłam się o wiele bardziej interesować makijażem, więc być może zainwestuję ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna sprawa dla osób, które wiąże swoją przyszłość z makijazem. Osobiście na książkę bym się nie skusiła i wydaje mi się raczej niepotrzebna, jak dla mnie :) choć znam wiele osób, które chętnie by po nią sięgnęły! ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostałam tę książkę na mikołajki :) Na makijażu znam się naprawdę mało, a dzięki książce Ewy, kreski wychodzą mi co raz lepiej :)

    Życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kilka razy tę książkę w dłoniach, ale zdecydowanie bardziej lubię filmiki RLM :)
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam tą książkę mamie na urodziny, ale czasami sama z niej korzystam- jest cudowna i ułatwia malowanie się!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam w zamiarze kupić tę książkę, ale nadal się trochę waham, po za tym super blog. Co powiesz na wspólną obserwacje? Zostawiam follow i zapraszam do mnie; https://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tę książkę i udało mi się nawet zdobyć autograf od autorki. :D Bardzo fajna jest dla osób, które chcą zacząć z makijażem. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Potwierdzam, super książka :)

    http://piiiinkelephant.blogspot.com/2017/03/sewilla.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam o tej książce i podobno jest sup[er dla osób, które chca się trochę poduczyć :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Ewkę! Nie interesuje się zbytnio makijażem, bo mój codzienny makijaż składa się zazwyczaj z kredki i tuszu bądź szminki, ale myślę, że ta książka jest świetna dla osób, które głębiej w tym siedzą!
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  32. Wcześniej nie myślałam o kupnie tej książki, ale teraz naprawdę poważnie się nad tym zastanawiam. Kolejny dobrze napisany post. Buziaki!
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja
- Nie bawię się w obs/obs
- Każda obserwacja to ogromy uśmiech na mej twarzy, to dla mnie wiele znaczy
- Odwiedzam każdego bloga z linku pozostawionego w komentarzu i w miarę możliwości komentuje Wasze blogi

Copyright © 2016 Mosia , Blogger