02:57

Seria Nuno od firmy Ziaja

Witam Was kochani w ten piękny sobotni dzień. Czy wy także macie dużo pozytywnej energii, dzięki temu, że wiosna już do nas zagościła? Ja uwielbiam tą porę roku i tak bardzo się cieszę, że robi się coraz cieplej :) Ale przechodząc do tematu dzisiejszego postu, chcę Wam przedstawić 4 kosmetyki do pielęgnacji naszej twarzy od firmy Ziaja. 


Seria nuno jest przeznaczona do cery trądzikowej, skłonnej do wyprysków. Znajdziemy w niej żel do oczyszczenia twarzy, tonik, maskę z zieloną glinką, peeling enzymatyczny, krem antybakteryjny, krem antytrądzikowy tonujący i żel punktowy. Ja dziś przedstawię Wam 4 pierwsze produkty. Cena tych produktów nie wykracza 10 zł., więc jest to bardzo dobra cena, jak za takie produkty. 

 Żel antybakteryjny 
Co mówi producent: 
"Nuno przeciw pryszczom: 
Dokładnie oczyszcza i odblokowuje pory oraz zapobiega rozwojowi bakterii. Usuwa nadmiar substancji tłuszczowych. Nie narusza warstwy ochronnej naskórka. Nie wysusza skóry.
Efekt nuno: 
Pory dokładnie oczyszczone, skóra gładka i nie wysuszona."
Ja miałam duże problemy z cerą i od kiedy go stosuję regularnie moja skóra bardzo się poprawiła i wypryski pojawiają się bardzo rzadko i w małych ilościach. Zgadzam się z tym, że skóra po nim jest gładka i pozbawiona tego nadmiaru sebum. 


Tonik antybakteryjny 
Co mówi producent:
"Nuno przeciw pryszczom: 
Łagodnie oczyszcza i zamyka rozszerzone pory. Intensywnie nawilża naskórek. Stosowany systematycznie ogranicza wydzielanie sebum. 
Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Efekt nuno: 
skuteczna tonizacja skóry i łagodne oczyszczanie nawet przy częstym używaniu"
Daje uczucie świeżości, nie jestem przekonana co do tego oczyszczania, ale na pewno zamyka rozszerzone pory.

Maska z zieloną glinką 
Co mówi producent:
"Nuno przeciw pryszczom: 
Absorbuje nadmiar sebum, wykazuje skuteczne działanie ściągające oraz wyraźnie zmniejsza rozszerzone pory. Łagodzi zmiany trądzikowe i normalizuje pracę gruczołów łojowych. Intensywnie nawilża skórę oraz łagodzi podrażnienia. Nie zatyka porów.
Efekt nuno: redukcja sebum, redukcja „świecenia się” skóry – efekt mat"
I tutaj także Was nie zaskoczę, ponieważ zgadzam się z opinią producenta. Kidy nałożę maskę i ona wyschnie to czuję ściągnięcie, ale nie jest ono a tyle duże, aby mi przeszkadzało. Maska nawilża skórę, jest o niej gładka.

Peeling enzymatyczny 
Co mówi producent: 
"Nuno przeciw pryszczom: 
Złuszcza martwe komórki naskórka. Pobudza procesy odnowy skóry. Skutecznie oczyszcza pory. Wyraźnie wygładza i rozjaśnia skórę.
Efekt nuno: redukcja śladów potrądzikowych, skóra gładka, lekko rozjaśniona"
Jest to peeling bardzo delikatny, więc także powinien się sprawdzić dla osób, które mają cerę wrażliwą i taki mocny peeling nie działa dobrze na ich skórę. Oczyszcza skórę, ale to co dla mnie najlepsze jest w tym produkcie to jest to, że on faktycznie minimalnie rozjaśnia skórę i te ślady potrądzikowe, których mam dość sporo. 


Podsumowując te produkty są świetne dla mnie, czyli dla osoby z cerą trądzikową, ale pamiętajcie, że każda skóra jest inna i to co mi się sprawdziło nie koniecznie sprawdzi się u Was, dlatego obserwujcie swoją twarzyczkę i dobierajcie kosmetyki idealnie pod nią :)
Ja serdecznie polecam Wam tą serię z Ziaji i myślę, że warto ją wypróbować. 
Do następnego :*

53 komentarze:

  1. Żel antybakteryjny bardzo mnie zaciekawił, na pewno przetestuje! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii miałam lata temu peeling enzymatyczny :) Z ciekawości wypróbuję pozostałe produkty :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta seria. Lubię produkty ziai, choć dawno już ich nie używałam :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Firma ziaje bardzo lubię, nie stosowałam tych produktów, ale myślę, że się w nie zaopatrzę przy najbliższej okazji.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nam tę serię, ale nigdy jej nie próbowałam, bo u mnie cos ziaja rady nie dawała, tylko liście młodej oliwki czy coś takiego mi przypasowały - reszta serii - nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio stan mojej cery się poprawił, ale może kiedyś wrócę do tej serii, bo kiedyś fajnie się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych produktów z tej serii nie miałam ale bardzo lubię Ziaję :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty z firmy Ziaja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam dawno temu tonik z tej serii i spisywał się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dawno temu używałam tych produktów i muszę powiedzieć, że byłam zadowolona. Pozdrawiam.
    Obserwuję.
    https://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Very interesting post! Thanks, Dear<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale sporo dobrego słyszałam o firmie Ziaja. Mam nadzieję, że będę miała okazję wypróbować chociaż jeden z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam peeling enzymatyczny z tej serii i jest fajny. Pozostałe kosmetyki z chęcią wypróbuję :)
    Obserwuję bloga i zapraszam do zaobserwowania mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam z zaji masła do ciała i pod prysznic, co do cery kocham la roche posay efeclar, tylko on mi pomaga, ale tak jak mówisz, każda cera jest inna ;)

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  15. o własnie chciałam ostatnio kupić tą serie:)
    biala-wiedzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię kosmetyków z Ziaji, głównie ze względu na ich skład :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używałam ale czas to zmienić ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się zapoznać z tymi produktami :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tej serii nie miałam żadnego produktu, bo nie czuję takiej poatrzeby, ale uwielbiam markę Ziaja za świetnej jakości tanie produkty. :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tej serii :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś używałam produktów z tej serii i były świetne. uwielbiam Ziaję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi właśnie straszna brakuje energii. Zawsze na początku wiosny chce mi się niesamowicie spać. Zresztą.. mi zawsze chce się spać :D
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne produkty pozdrawiam :))
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna seria, ja ogólnie kocham ziaję bo zawsze te kosmetyki mi się sprawdzają i dobrze na mnie działają. muszę wypróbować te nowości bo jeszcze nie miałam okazji ich sprawdzić :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja pozostaję wierna serii z liśćmi manuka :)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie! :)
    http://marianna-pisze.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam tych produktów bo nie są chyba odpowiednie do mojego typu cery. Muszę jednak przyznać, że uwielbiam kosmetyki z Ziaji. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ziaja to Marka która jeszcze nigdy mnie nie zawiodła i każdy produkt sprawdza mi się świetnie :) p tych produktach jeszcze nie słyszałam ale chyba się skuszę i p rzetestuje :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zainteresowały mnie te kosmetyki, na pewno je przetestuję
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I like Ziaja products. This one looks interesting. :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja aktualnie używam kosmetyków z bielendy :) ale chętnie bym spróbowała tej ziajki :)

    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używałam, ale muszę wypróbować, zaciekawiłaś mnie. :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmm, aż muszę wypróbować tę serię :) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe produkty. Nigdy o nich nie słyszałam, ale chętnie bym je przetestowała :)

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaa bardzo lubię kosmetyki z ziaji! Ale to zależy od typu cery, skóry itp. Mi ogólnie bardzo przypadły do gustu!:)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja za produktami Ziaji nie przepadam.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam ziaję i chętnie będę obserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę przyznać ,że mnie zaciekawił :)
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię Ziaję, ale z tą serią stycznosci nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę wypróbować tą serię :)

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię Ziaję i mam dużo kosmetyków z tej firmy :)

    dosomethingforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. po takiej recenzji na pewno wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam ziaje, ale nie słyszałam o tej serii, chętnie wypróbuje :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Maską mnie szczególnie zaciekawiłaś - w końcu ja kupię, bo od dawna mnie ciekawi :)
    + zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam produkty tej firmy ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Kilka lat temu używałam produktu z tej serii - toniku, z którego byłam zadowolona, jednak nie widziałam większych zmian.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubie ta maske z zielona glinka :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam tą serie <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. The post is great and it was interesting to read it!

    Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja
- Nie bawię się w obs/obs
- Każda obserwacja to ogromy uśmiech na mej twarzy, to dla mnie wiele znaczy
- Odwiedzam każdego bloga z linku pozostawionego w komentarzu i w miarę możliwości komentuje Wasze blogi

Copyright © 2016 Mosia , Blogger