09:02

Ulubieńcy października



Hej kochani. Leżę właśnie z bólem żołądka, prawdopodobnie się czymś zatrułam, więc postanowiłam to wykorzystać i jestem tutaj z Wami. Dziś postanowiłam podsumować poprzedni miesiąc i przedstawić Wam moich ulubieńców października. Zapraszam do lektury :)





Ziaja - Cupuacu, Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco - wygładzający




Trafiłam na ten peeling przypadkiem, nie zamierzałam go kupić, ani wcześniej o nim nie słyszałam, ale będąc w jednej z drogerii był on na promocji i tak urzekł mnie swoim zapachem, że musiałam go mieć. Okazał się strzałem w 10! Jest po prostu świetny. To jak wygląda po nim skóra, jaka jest miękka w dotyku, nawilżona, pełna blasku... Naprawdę musicie spróbować tego peelingu, bo jest tego warty. 

Bell - 2Skin Pocket, Pressed Rouge



Kolor tego różu jest przecudowny! To jak on wygląda na policzkach, jak pięknie komponuje się z całym makijażem to po prostu cudo. No, a do tego wszystkiego jest bardzo tani i łatwo dostępny. Czego chcieć więcej? 

Biały Jeleń - Krem nawilżający z koziego mleka


Krem jest idealny na dzień, lekki, uspokaja i nawilża naszą skórę. Do tego nadaje się pod makijaż, więc to kolejny plus. No i to co najbardziej mnie przekonało do jego zakupu to to, że jest przebadany w kierunku atopii, bez alergenów, parabenów i silikonów. Dla mnie najlepszy na dzień. 

Nyx - Pro Foundation Mixer 


Ten produkt chyba zna wiele z Was. Nie raz uratował moje złe decyzje :D Czyli kiedy źle dobrałam sobie podkład i okazywało się, że jest on za ciemny. Mixer świetnie rozjaśnia podkłady, przy czym nie zmienia jego właściwości. Naprawdę warto go mieć na wszelki wypadek.

Maybelline - Lash Sensational


Tusz jeden z lepszych. Pięknie wydłuża, pogrubia nasze rzęsy :)

Bell - Chillout Face Modeller


Mój ukochany bronzer. Ma świetny kolor, zimny, ale nie ziemisty. Nie robi żadnych plam, ciężko z nim przesadzić. Gorąco do niego zachęcam. 

Bell - Chillout Nude Mat Liquid Lipstick


Piękna matowa pomadka. Ja mam numerek 5 i jestem zakochana w tym odcieniu. Pomadka utrzymuje się długo na naszych ustach, u mnie wytrzymuje 8 godzin bez poprawek w szkole, do tego bardzo komfortowo się ją nosi, jest tania i dostępna w biedronce. Jak za taką cenę to aż niewiarygodne. 

No i to tyle moich ulubieńców :) 
Jak Wam się podobało? Macie coś z tych kosmetyków? A może planujecie je kupić? Piszcie! :)

25 komentarzy:

  1. O, no to może i ja wypróbuję ten peeling :) ostatni jaki miałam był kiepski, więc polecany chętnie wypróbuję, tym bardziej, że mam zaufanie do ziaji. A i pomadka z bell mi się spodobała, może przy okazji... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój bronzer jest akurat na wykończeniu, więc możliwe, że skuszę się na ten, który prezentujesz w poście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Ziaji znam jedynie płyn do kąpieli i mydło. Kremu nigdy nie stosowałam, a ostatnio nawet zastanawiałam się nad kupnem :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful, I love NYX! Have a nice saturday doll!

    >> MARY MARÍA STYLE <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znam produkty, ale sama na sobie nie stosowałam jednak kilka z nich mam w planach! ♥ Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. great product dear wonderfull sharing love ziaja & bialy jelen keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  7. Również posiadam ostatnią pomadkę, ale niestety u mnie nie trzyma się zbyt długo, kiedy napiję się wody od razu jest zmazana i tylko ta część która nie miała styczności z ową wodą jest ładnie pomalowana :(
    Być może trafiłam na jakiś zły rzut pomadek
    A tak przy okazji, śliczne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O tym mixerze myślałam już :) Aczkolwiek aktualnie nie jest mi aż tak potrzebny :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Is Aol email not a good place to have an email account from? I've had mine since they first created emails. Part of network solutions is moving up and on in the world. Thank you for sharing lots of helpline numbers.For more help you may call AOL Customer Care Number 1800-608-231aol contact number
    aol phone number
    aol support phone number
    aol customer support phone number
    aol technical support number
    aol mail tech support phone number
    aol customer support number

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja
- Nie bawię się w obs/obs
- Każda obserwacja to ogromy uśmiech na mej twarzy, to dla mnie wiele znaczy
- Odwiedzam każdego bloga z linku pozostawionego w komentarzu i w miarę możliwości komentuje Wasze blogi

Copyright © 2016 Mosia , Blogger