09:21

Zestaw do robienia hybryd od firmy Claresa

Cześć. Jest tutaj jeszcze ktoś? Wiem, nie było mnie długo, no i nie powinnam się tłumaczyć... Ale to wszystko przez szkołę. Wiecie jak to jest na początku roku szkolnego, szczególnie w 1 liceum. Musiałam to wszystko ogarnąć, wdrążyć się w to, zorganizować sobie. No i tak minął wrzesień i praktycznie cały październik bez postów, ale wracam z planem i ogromną ilością energii. Mam nadzieję, że więcej się z Wami na tak długo nie rozstanę. 
Przechodząc do dzisiejszego tematu posta. Dziś pierwszy post o tematyce paznokciowej! Mam nadzieję, że taki temat także Wam się spodoba, piszcie w komentarzu :) 
Przygotujcie się, że to będzie dłuuugi post. 





Zacznijmy od początku. Ja do czynienia  z hybrydą mam już około 1,5 roku, ale sama wykonuję ją od jakiś 3 miesięcy. Wiem, że to nie jest dużo, ale już jakieś spostrzeżenia na ten temat mam, wciąż się uczę i popełniam błędy, na których staram się uczyć, ale nie bądźcie źli jak ten manicure, który będę pokazywać nie będzie idealny. 
Mimo tego, że jestem początkująca w tym temacie firma Claresa.pl dała mi szansę i postanowiła podjąć ze mną współpracę. 
Dostałam od nich paczkę w której znajdowało się:
* 2 kolory lakierów hybrydowych nr. 512 i 513
* baza 
* top
* cleaner
* remover 
* instrukcja jak poprawnie wykonywać manicure hybrydowy 
Jak możecie zobaczyć po ilości cleanera i removera używałam ich przed wykonaniem tej recenzji. Robiłam tym zestawem nie tylko sobie paznokcie, ale także i mamie i siostrze, więc ta recenzja będzie naprawdę szczera. 


+/-

1. Remover +
Jest to buteleczka 100 ml, która kosztuje 8,99zł. Jest to produkt do ściągania hybryd. Od acetonu różni się tym, że jest delikatniejszy dla naszych paznokci co jest ogromnym plusem. Minusem jest to, że trzeba troszkę dłużej trzymać na paznokciach, ale... Miałam do czynienia  2 różnymi acetonami i żaden tak dobrze i szybko nie ściągnął mi lakieru tak jak zrobił to ten remover. Na pewno kupię go ponownie.


2. Cleaner +
Jest to także buteleczka 100 ml, ale kosztuje 7,99zł. Tutaj nie będę się rozpisywać. Jest to produkt do odtłuszczania płytki paznokcia oraz do przemywania warstwy dyspersyjnej i to robi w 100%. 


3. Baza +
Kosztuje 19,99zł. Lakier trzyma się na niej bez zarzutów, gdyby nie to, że po tygodniu - 2 tygodniach mam już odrosty i to mnie denerwuje, nie musiałabym ich ściągać. 



4. Lakiery hybrydowe nr.512 i 513 +/-
No i tutaj już tak kolorowo nie będzie. Zacznijmy od plusów. Łatwo maluje się tymi lakierami, mają fajny aplikator i nie miałam problemów z dojechaniem pod same skórki. Kolor po pewnym czasie nie blaknie, nic złego się z nim nie dzieje. Ale jego minusem jest krycie. Trzeba pomalować porządne 2 warstwy, a jakbyśmy chciały takie pełne krycie to nawet 3. Dla mnie to nie jest duży problem, ale no muszę o tym wspomnieć. 

po lewej stronie nr. 512, po prawej 513

5. Top +
Kosztuje 19,99zł. Tutaj, tak jak w przypadku cleanera nie będę się dużo rozpisywać. Produkt spełnia swoje zadanie, chroni ten lakier przed jakimikolwiek odpryskami czy uszkodzeniami. 



Podsumowanie
Ja jestem zadowolona z tego zestawu i myślę, że będę robić zakupy w ich sklepie, bo kolory lakierów są przepiękne. Polecam Wam zajrzeć do tego sklepu i wypróbować coś z tej firmy, ponieważ sądzę, że jest ona bardzo dobra jakościowo. 

Manicure który jest pokazany poniżej wykonałam lakierem nr. 512. Jest to bardzo jesienny kolor, więc idealny na teraz. 


Oba ostatnie zdjęcia są bez żadnych filtrów.


31 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolory i samam ma teraz podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kolory, ja wykonuję hybrydy lakierami Neioail i Semilac ;* Obserwuję

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoła w tym roku również zaburzyła mój harmonogram dodawania postów na bloga :)
    A co do postu to kolory są bardzo ciekawe i żywe :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing products, so nice and interesting! Lovely review, darling, great photos. I'm first time on your blog and It's amazing. I really like it.
    Maybe follow for follow? Let me know on my blog, dear!
    I hope you will visit me soon. Have a nice day!
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki lakierów są śliczne.
    Ja nie mam w ogóle doświadczenia z hybrydami.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez chciałam zacząć przygodę z hybrydami ale chyba wygrały wizyty u kosmetyczki i brak czasu , śliczny blog i zapraszam do siebie ����❤️
    www.blondevsfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama hybryd nie robię, a szkoda, bo wydaje kupe kasy na kosmetyczkę, jednak chyba nie jestem do tego stworzona, bo moje zdolności manualne zdecydowanie są ograniczone. Obserwuję!

    M A R C E L I A w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam plan zamówić jakiś zestaw do hybryd i chyba poważnie się zastanowię nad tym! Masz świetne naturalne paznokcie 💕
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolorki *.* Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great haul, and this looks like a promising new brand. Might have to try this too!

    Madame X
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Chętnie coś wypróbuję. Może u mnie też się sprawdzą. A co do warst lakierów to przeważnie trzeba nałożyć więcej niż jedną :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ! Zapraszam do siebie ❤️❤️
    www.blondevsfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ten zestaw prezentuje się rzeczywiście fenomenalnie ale raczej nie dla mnie bo nie robię sobie hybryd :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Bardzo fajne zrobione paznokcie. Ja to nie bardzo jestem do tego stworzona:P
    Zapraszam do mnie:bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy zestaw, chociaż muszę wspomnieć iż paznokcie to niezbyt moja bajka: obserwuję <3
    mavselina-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Chyba jednak postawiłabym na Semilaca :)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor różu, taka fuksja :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam właśnie w planach zamówić zestaw hybrydowy :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie jestem jakos przekonana do robienia hybrydy na paznokciach, szkoda mi ich po prostu ;pp

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/10/california-dreamin.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej marki, ale kolorki wybrałaś piękne :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Firmy nie kojarzę, ale kolory są mega
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. będę musiała wypróbować :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne pazurki <333
    Wybrałaś moje ulubione kolorki :D

    Pozdrawiam :**


    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja
- Nie bawię się w obs/obs
- Każda obserwacja to ogromy uśmiech na mej twarzy, to dla mnie wiele znaczy
- Odwiedzam każdego bloga z linku pozostawionego w komentarzu i w miarę możliwości komentuje Wasze blogi

Copyright © 2016 Mosia , Blogger