14:20

Lovely K'Lips, matowa pomadka+ konturówka

Hej wszystkim! Pewnie jak Wy to czytacie to ja jestem gdzieś na plaży i się wygrzewam :D (przynajmniej mam taką nadzieję, oby mnie pogoda nie zawiodła). Relacja z mojego wyjazdu nad morze na pewno będzie na moim Instagramie, więc serdecznie Was na niego zapraszam. 
A teraz przechodzimy do tematu dzisiejszego posta, czyli pomadce. Zapraszam. 




Dzisiaj pod lupę wezmę dość słynny zestaw od Lovely. Z tego co wiem ma on swoich zwolenników i przeciwników, więc jak jest u mnie? 


Co mówi producent: 

"Zestaw do wykonania makijażu ust. Zawiera płynną pomadkę o matowym wykończeniu i konturówkę do ust w tym samym kolorze."



+/-
* Trwałość +
Wiadomo konturówka nie będzie nam się trzymać jakoś wybitnie, dlatego ja raczej z tej konturówki zrezygnowałam i używam samej płynnej pomadki. Pomadka jest trwała, chociaż mam kilka trwalszych, chociażby te z Golden Rose

* Krycie +
Jedna warstwa na spokojnie wystarczy, aby ładnie pokryć całe usta 

* Cena +
Ja ten zestaw kupiłam za 26 zł. w Rossmann, ale wiem, że ta cena jest różna i można trafić na jeszcze mniejszą, a jak za pomadkę i konturówkę to nie jest to ogromna kwota. 

* Dostępność +
Jeszcze do pewnego momentu kiedy był na nią taki ogromny rzut i zainteresowanie to ciężko było dostać kolor, który się chciało, ale teraz sądzę, że wszędzie gdzie jest szafa Lovely to ten zestaw powinien być.


* Wykończenie +
Tak jak producent mówi płynna pomadka jest matowa, po chwili kiedy ją nałożymy zastyga na mat, więc super. Do tego nie jest ona wyczuwalna na ustach i bardzo nie wysusza ust.

* Kolor -
Ja posiadam kolor Milky Brown i wszystko byłoby super, gdyby nie to, że konturówka jest ciemniejsza od pomadki. Producent zapewnia, że kolory są identyczne, a no ja niestety widzę, że nie są one takie same, wiadomo są podobne, ale dla mnie to za mało. Kolor pomadki sam w sobie jest śliczny i samej pomadki używam bardzo często

Na górze jest pomadka, na dole konturówka. Zdjęcie bez żadnych filtrów, ani poprawek. 

*Opakowanie +
Opakowanie całego zestawu jest ładne, takie bardzo dziewczęce, mi ono odpowiada. 



 Podsumowując  pomadka dla mnie jest świetna i dla mnie wystarczająca, możemy ładnie pomalować usta, bez użycia konturówki. Wielkim minusem jest to, że konturówka i pomadka są w lekko innych odcieniach. Na pewno kupię inny odcień tego zestawu, żeby zobaczyć czy w innych kolorach też tak jest. 
Pomadkę mogę polecić, konturówkę nie bardzo, więc same musicie zadecydować czy chcecie sprawdzić ten produkt. 


44 komentarze:

  1. Muszę dorwać ten kolorek :) Piękny <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz, że kolor jest na minus, bo konturówka jest ciemniejsza, ale jak dla mnie to wydaje się na plus.
    Konturówką obrysowujesz usta i delikatnie je wypełniasz i wykańczasz jaśniejszą pomadką, takie delikatne ombre ^^

    Ostatnio zastanawiałam na co przetracić pieniądze i właśnie ten zestaw był na liście, ale jednak paletka do konturowania wygrała :P

    xoxo
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą szminkę nawet ten sam kolor!
    Ja już zrobiłam jego recenzję na moim blogu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą pomadkę, ale w innym kolorze i bardzo ją lubię. Na ten kolor również mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jest dla mnie świetna :)

    https://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny kolorek ten u góry będę musiała iść do Rossmana i go kupić bo jest genialny. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. PO tym jak wszyscy się na nie rzucili jakoś średnio jestem do nich przekonana, ale twoja opinia okazała się przydatna i może sama ją wkrótce przetestuje :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele czytałam, że są dobre, ale jest także wiele podobnych pomadek, które działają tak samo, a ceny są nieco inne :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwne, że konturówka jest ciemniejsza od pomadki, ale a tyle plusów jeden minus to i tak dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tą pomadkę,jestem z niej zadowolona uważam ,że dobrze trzyma się na ustach
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kolor lovely lips ale nie przepadam za nią gdyż na moich ustach wychodzi taka ceglasta, ruda co mi nie pasuje. Chociaż sama formuła i trwałość sa bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię te pomadki, chociaż niestety swoją gdzieś zgubiłam :(
    Byłam z niej bardzo zadowolona, super kryła i dawała bardzo ładny efekt na ustach.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham te z Golden Rose o których wspomniałaś :) ale i tak chcę wypróbować kiedyś tą
    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze chciałam jak upić ale nigdy nie mogłam jej znaleźć bo wiecznie jej wszędzie brakowało :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  15. Poluje na ta pomadke od dłuższego czasu i u mnie w rossmanie zawsze są wyprzedane :(
    Moimi ulubionymi są te z Golden Rose i Bourjois.

    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja planuje kupić natural beauty bo szukam czegoś jak najmniej widocznego na rok szkolny, tak na jakiś czas hah.
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio w Rossmanie się nad nią zastanawiałam. Może następnym razem jakąś wybiorę :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie bardzo ładny kolor, idealny na jesień :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam dwie na promocji w Rossmanie i jestem zadowolona formuła, jednak trwałość nie powala :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com
    Ig:instagram.com/vv.kloudi

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tą serię, a szczególnie kolorek neutral beauty;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna recenzja! *.*
    Zapraszamy do nas"
    **KLIK**

    OdpowiedzUsuń
  22. Te pomadki są super :) I u mnie sprawdzają się w 100% ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    zaobserwujesz jesli Ci się spodoba? Da mi to ogromną motywację ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam jeden kolorek i bardzo mi się podobają te pomadki wraz z konturówką :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio kupiłam Neutral Beauty i jestem mega zadowolona!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kolor! Niestety jestem wierna golden rose! ❤
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna! Ale jednak zawsze będę za golden rose. Chociaż czasami trzeba spróbować czegoś nowego :D
    aniaszumlas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, so interesting post! great review, dear!
    This lipsgloss are great! I didn't try it but it looks so useful!
    Love it! Nice photos!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam z tej serii, tylko inny odcień - nieco jaśniejszy, ale ten wygląda pięknie i coś mi się wydaje, że będzie moim odcieniem na jesień :)

    Uwielbiam ich matowe pomadki, są trwałe i wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Byla to jedna z moich ulubionych dopoki nie poznalam plynnej golden rose! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Poluję na ten zestaw już dłuższy czas i ciąglę nie mogę trafic na mój kolor. Może w końcu kupię inny, skoro tyle osób je poleca to z pewnością warto ;)
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. zawsze chciałam kupić sobie pomatke z lovely i chyba wreście sie zdecyduję
    zapraszam :)
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurczę, ale super kolor pomadki! Ja nigdy konturówek nie używam więc w sumie dla mnie nie byłby to problem :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie opisałaś tą pomadkę. Mega jest ten kolor. Sama nigdy wcześniej nie widziałam tej serii. ;) malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam z tym, że neutral beaty i jestem zachwycona. Też nie korzystam z konturówki. Czasami używam innej, ciemniejszej konturówki na całe usta i potem nakładam pomadkę lovely i jest super. Uwielbiam ten mat, poza tym jest bardzo trwała i wydajna.
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor tej pomadki jest megaaa <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten sam kolor jestem bardzo zadowolona :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja
- Nie bawię się w obs/obs
- Każda obserwacja to ogromy uśmiech na mej twarzy, to dla mnie wiele znaczy
- Odwiedzam każdego bloga z linku pozostawionego w komentarzu i w miarę możliwości komentuje Wasze blogi

Copyright © 2016 Mosia , Blogger