06:36

Nawilżająco- matujący krem węglowy firmy Bielenda

Hej wszystkim! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu, który jest dość kontrowersyjny, dlaczego? Ponieważ jest on z węglem aktywnym, czyli po prostu jest czarny. Czyli co? Od razu mamy czarną buzię, czarną poszewkę od poduszki i w ogóle masakra? 








Najpierw muszę zaznaczyć, że to nie jest tylko krem z takim dodatkiem, ale Bielenda wypuściła całą serię Carbo Detox. Jest tam między innymi tonik, żel, różne maseczki i wiele wiele innych rzeczy, więc zachęcam do sprawdzenia :) 
A teraz przejdźmy do kremu. 

Co mówi o nim producent:
"Nawilżająco – matujący krem węglowy o działaniu detoksykującym skutecznie poprawia stan skóry mieszanej i tłustej; błyszczącej, z  zaskórniakami i rozszerzonymi porami.
Pojemność: 50 ml

Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu dokładnie oczyszcza skórę z toksyn, zwęża pory, redukuje poziom sebum. Krem zapobiega powstawaniu wyprysków, ładnie matuje i odtłuszcza błyszczącą cerę, optymalnie nawilża." Więcej możecie poczytać tutaj






Więc tak... Kosztuje on ok.16 zł, więc za taką pojemność nie jest to dużo. Ja wiele słyszałam i czytałam opinii, że ten produkt brudzi, więc najpierw chcę wyjaśnić tę kwestię. Po pierwsze kiedy założymy minimalną ilość tego produktu to możemy zauważyć lekką szarą poświatę, ale kiedy krem się wchłania ona znika i nic się nam nie brudzi. Po drugie ja na noc nakładam tego kremu grubo, więc fakt mam czarną skórę, tak jakbym nałożyła maseczkę, ale czekam chwilę (to jest dosłownie ok. 5 min) ten krem jakby delikatnie zastyga i nigdy mi się nie zdarzyło, abym pobrudziła poszewkę czy cokolwiek innego. Kiedy przejedziemy po buzi to czujemy tylko taką lekko tłustą poświatę, ale nic czarnego, więc to nie brudzi!


Co do działania kremu to mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że działa idealnie :) 
Ja mam cerę trądzikową i odkąd używam tego kremu (oczywiście to nie tylko zasługa tego kremu, ale głównie) moja cera poprawiła się o 360 stopni. Wyskakują mi pojedyncze wypryski, najczęściej kiedy zbliża mi się okres, ale wystarczy, że na tego nieprzyjaciela posmaruję dużo grubiej i po 2 dniach nie ma po nim śladu. Do tego moja skóra jest zmatowiona, ale nie przesuszona co jest bardzo ważne, bo wiele produktów tego typu może przesuszać cerę, ale ten krem tego nie robi. Dodatkowo buzia jest gładka i naprawdę widać jakby była dużo bardziej odżywiona. 
Serdecznie polecam Wam wypróbować ten kosmetyk i przekonać się same jak on działa. 


Ale mimo wszystko pamiętajcie, że to moja opinia, każda cera jest inna i u Was może on się sprawdzać kompletnie inaczej, dlatego musimy dzielić się swoimi opiniami i testować :)

59 komentarzy:

  1. Bardzo byłam ciekawa tego kremu, ogólnie całej serii �� czy ten krem nadaje sie pod makijaż? ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pod makijaż go nie testowałam, bo ja lubię nałożyć go grubo i iść z nim spać :D Ale słyszałam, różne opinie, u jednych się roluje u innych sprawdza się świetnie pod makijaż. Musisz wypróbować! Jak nie będzie się nadawał pod makijaż, to spróbuj na noc ^^

      Usuń
  2. Mnie jakoś ta cała seria nie kusi, po niedanym kontakcie z ich maseczką oczyszczającą ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to chyba jedna z serii Bielandy, na którą nie mam już ochoty.. maseczka była porażką, nie wiem czy ten krem jest rewelacją...
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja, muszę kupić ten krem <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, muszę go koniecznie wypróbować!
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie bardzo tym kremem, chyba muszę go kupić ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa recenzja! Wypróbuję z chęcią :)
    MÓJ BLOG(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny produkt. Muszę wypróbować! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zaciekawił mnie ten krem jak widziałam go w drogerii i chyba się na niego skuszę bo uwielbiam wszystkie produkty z węglem aktywnym :)
    https://martyna-semen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam krem, ale niestety mało widzę efektów :/. A używam go już jakieś 2 tygodnie. Ale fajnie, że Tobie pomaga! :)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt ;) coś tam już o nim słyszałam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem bardzo ciekawa tego produktu ;) oczywiście obserwuję ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy patent, musiałabym wypróbować. Co prawda nie mam cery trądzikowej, ale co mi szkodzi :D

    Obserwuję bloga, więc na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz :)
    Ściskam mocno Niezdara ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam na twój blog przypadkiem i już mi się podoba!
    Obserwuję i zostaje na dłużej!! :)
    zapraszam do mnie: https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z twojego opisu, świetnie się zapowiada, czarne maski to teraz hit, a o kremie nie słyszałam chyba czas to zmienić :)
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam nigdy tego kremu, ale muszę przyznać, że po przeczytaniu recenzji chyba skuszę się na jego zakup ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Nie słyszałam o nim. Chociaż jest już tyle kosmetyków z węglem, że boję się, że większość z nich jest po prostu przereklamowana, bo to kolejny kosmetyczny trend...

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje się ciekawy ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam węgiel aktywny w kosmetykach, dlatego ten produkt bardzo mnie zainteresował :) Fajnie, że tak dobrze się u Ciebie sprawdził!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tej serii kupuję czasami maseczki, jednak teg kremu nie miałam okazji stosować
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  22. Będę musiała sprawdzić ten krem, ponieważ mam ogromny problem z zaskórnikami na czole i nosie. Wcześniej o nim nie słyszałam chodź maseczka z tej serii nie jest mi obca.

    Pozdrawiam
    https://zumurawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwszy raz widze taki krem, ktory zawiera w sobie tego typu wegiel :o koniecznie musze go przetestowac!
    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy produkt i naprawdę cena nie jest jakaś wysoka, może wypróbuję :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, ciekawy produkt! Jeszcze nie spotkałam się z czarnym kremem. Chyba czas wypróbować. :D
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Noc i czarny krem wtedy już nikt mnie nie zauważy..oczywiście żartuję i zaciekawił mnie ten produkt, a firmę bielenda bardzo lubię ;)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na szczęście nie mam cery trądzikowej, w zasadzie nie mam z nią żadnych problemów, natomiast uwielbiam testować wszelkie nowości kosmetyczne! Z chęcią wypróbuję ten krem, szczególnie po Twojej recenzji :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Produkt godny zainteresowania! :)
    Fajna, zwięzła recenzja :)

    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Używam takich maseczek węglowych, także z wielką chęcią skuszę się na taki matujący krem :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Od dawna zbieram się do zakupu takiego kremu twoja recenzja była bardzo przydatna :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Oo, czyli dobrze się sprawdzi w sytuacji kiedy wyskoczy mi nieprzyjaciel podczas zbliżających się kobiecych dni - super :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam o maseczkach z tej serii, ale opinie są podzielone, więc nie wiem czy się skuszę :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam wrażenie że coraz więcej firm wypuszcza kosmetyki właśnie z węglem w składzie... kremy mi się po woli kończą więc może skuszę się akurat na test tego ;)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam maseczki z tej serii i sprawdzały się super :)
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Słaby ma niestety skład. Ale jak u ciebie się sprawdza, ciekawe jak to będzie na dłuższy czas.
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi dear, nice blog!
    I'm a new follower, can you follow mine? :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam ich maseczki z tej serii :) Czarny krem - dziwne :) ale dobrze, że rozwiałaś wątpliwości czy brudzi czy nie :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  39. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  40. Na pewno przetestuję jak tylko skończy mi się krem, którego aktualnie używam. Sporo słyszałam o tej serii kosmetyków i już od dłuższego czasu mnie ciekawi :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja co prawda nie mam problemów z cerą, ale z chęcią przetestowałabym ten produkt, bo wydaje się ciekawy :)

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja niestety mam lekkie problemy z cerą i przyznam szczerze, że krem wydaje się być dla mnie strzałem w 10! Z ogromną chęcią dopiszę go na listę swoich kolejnych zakupów.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. sporo opinii już czytałam na temat tej węglowej serii. Sama się chyba skuszę :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwszy raz słyszę o tym kremie.
    Po Twojej recenzji zastanowię się nad kupnem.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. O ciekawy krem. Ja kiedyś używałam innego "czarnego" i wlasnie na początku bałam się, że będzie brudził ale jednak nie. Ten chyba nie do końca będzie dla mnie bo mam suchą skórę. :( przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Chyba muszę spróbować.
    http://leldiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. looks really interesting :)

    would you like to follow each other via GFC? let me know on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie słyszałam wcześniej o tym kremie, ale wydaje się być bardzo fajny. :) Super, że się u Ciebie sprawdził. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Myślę, więc że bardzo pozytywnie może się u mnie sprawdzić, chociaż pierwszy raz o nim słyszę.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie słyszałam o nim wcześniej, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeden szkopuł, zmiana może być o 180 stopni, 360 to powrót do punktu wyjścia. �� recenzja nawet nawet��

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie miałam jeszcze...ale chyba ciekawośc w koncu weźmie górę.
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Chciałam go kupić, ale obawiałam się tej kwestii brudzenia. Ale skoro mówisz, że nic takiego się nie dzieje, to chętnie się skuszę :D
    Pozdrawiam!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Maseczka z tej serii mnie nie przekonała, ale krem mnie ciekawi :)


    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo zachęcający ten krem. Też mam skórę trądzikową. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja
- Nie bawię się w obs/obs
- Każda obserwacja to ogromy uśmiech na mej twarzy, to dla mnie wiele znaczy
- Odwiedzam każdego bloga z linku pozostawionego w komentarzu i w miarę możliwości komentuje Wasze blogi

Copyright © 2016 Mosia , Blogger