10:12

Perfect Skin baza pod cienie do powiek od Bell

Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do Was z czymś do czego każda  Was będzie miała łatwy dostęp (no jeżeli macie biedronkę, ale ona już jest chyba w każdym mieście, więc nie powinno być problemu).
Jak wiecie w biedronce można kupić produkty firmy Bell. Znajdziemy tam podkłady, korektory, pudry, pomadki, rozświetlacze, bronzer, cienie do powiek, bazy pod makijaż, tusze do rzęs i znajdziemy także bazę pod cienie. Czy jest ona dobra? Jak się u mnie sprawdziła? 



Baza pod cienie do powiek Perfect skin bardzo mnie zaciekawiła i chciałam sprawdzić ją, szczególnie, że podkusiła mnie cena, ale o tym później. 

Co mówi o nim producent:
Utrwalająca Baza pod Cienie Perfect Skin marki Bell to świetny produkt pozwalający na nieskazitelny makijaż oka, utrzymujący się przez cały dzień. Aplikowana przed nałożeniem cieni, wzmacnia ich kolor, zapobiegając ich osypywaniu się i gromadzeniu w załamaniu powieki. Produkt przedłuża trwałość wykonanego makijażu oka. Ze względu na kremową konsystencję, aplikacja bazy przebiega bardzo sprawnie. Taka formuła to rewelacyjne rozwiązanie w tego typu produktach. Dzięki niej nakładanie cieni staje się łatwe i szybkie. Bazę należy równomiernie rozprowadzić na powiece, najlepiej zacząć od linii rzęs. Po odczekaniu aż baza wyschnie można kontynuować wykonywanie makijażu. Kosmetyk zawiera w swoim składzie mineralny filtr UVB."

+/-
* Trwałość +
Baza świetnie utrwala cienie, które nakładam. Ja miałam duży problem z tym, że pod koniec dnia cienie rolowały mi się w załamaniach, ten produkt zażegnał ten problem. 

* Krycie +/-
Jak dla mnie baza nie musi mieć dobrego krycia, ponieważ zawsze można na nią nałożyć korektor. Ta baza nie zakryje Wam przebarwień na powiece, ma ona taki delikatny lawendowy kolor, ale on na powiece można powiedzieć, że znika, więc krycia nie ma, ale tak jak mówię, dla mnie baza go nie musi mieć. 

* Cena +
Nie pamiętam za ile dokładnie kupiłam ją, ale w internecie można ją kupić za 18/19 zł., więc sądzę, że w biedronce też coś koło tego, a nie oszukujmy się, że za dobrą bazę to nie jest dużo.


* Dostępność +
Bo kto z nas nie ma dostępu do biedronki? :D

*Kolor +
Tak jak wspomniałam sama baza w opakowaniu ma kolor lawendowy, ale na powiece jest on już bezbarwny. Za to świetnie podbija kolor cieni, naprawdę to jest cudowne i choćby dla tego będę kupować tę bazę. 

* Opakowanie +
Jest to słodkie małe opakowanie, naprawdę mnie ono urzekło, choć nie ma w nim nic wyjątkowego. Gorzej dla dziewczyn z długimi pazurkami, ponieważ ciężko będzie im wydobyć produkt palcami i będą musiały użyć pędzelka. 

*Wydajność +
Myślę, że słoiczek wystarczy na długo, bo wystarczy niewielka ilość na powiekę.


Podsumowując za taką cenę baza jest świetna i spełnia swoje zadania praktycznie idealnie. Naprawdę, jeżeli będziecie w biedronce zwróćcie na nią uwagę :)



27 komentarzy:

  1. Przydatny post http://alcohales.blogspot.com/ zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear,love the photos! <3

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie przetestować <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja! Nigdy nie używałam tej bazy, muszę koniecznie spróbować :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie szukam bazy pod cienie. W biedronce można znaleźć? To super! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam cieni, więc baza mi niepotrzebna, ale na przyszłość dobrze wiedzieć ;)

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się skuszę, kto wie :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uzywam tej bazy i jestem jak najbardziej zadowolona ;p swietna recenzja ;)

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia!
    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazwyczaj nie używam baz, lecz myślę, że tę może spróbuje :D
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie szafy Bell w biedronkach wyglądają jak po wojnie, więc kupowanie w nich nie zachęca. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny produkt! Fajnie że są w biedronce <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. It seem a nice product!!! Thanks for sharing!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś dla mnie. Moje cienie niestety nie są zbyt trwałe, a ta baza mogłaby mi pomóc :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat szukam jakiejś bazy, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiła mnie ta baza :)
    Dobrze, że jest tak łatwo dostępna.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy czegoś takiego nie używałam, może jak przekonam się do takiego makijażu i będzie mi się chciało rano tyle siedzieć przed lustrem to wypróbuję i to. Póki co zostaję przy mojej minimalistycznej wersji makijażu pt. korektor, puder, tusz :D Czasami szminka - ale tylko w lepsze dni! :D
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zawsze jako bazę stosuję podkład. :D Ciekawy produkt.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie zaciekawił ten produkt. Nie mam w zwyczaju chodzić do biedry 😜 ale za raz tam pojadę ☺️
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię używać bazy pod cienie, zdecydowanie lepiej się trzymają<3
    świetny wpis, co powiesz na wzajemną obs?
    daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  20. W biedronce można znalezc wiele naprawdę dobrych i przydatnych rzeczy (nie tylko w kwestii kosmetyków!), a racja - jest praktycznie w każdym mieście :D Nie znam się na takich rzeczach, ale myślę, że dobrze zwracać na takie rzeczy uwagę - trzeba korzystać z okazji i mówić o tym innym!
    Uśmiech również dla Ciebie! :D Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę kupić, bo jestem bardzo ciekawa ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Akurat ostatnio szukałam bazy pod cienie, nie widziałam żadnej w Biedronce, muszę sprawdzić jeszcze raz ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze się nad nią zastanawiałam, ale tak mi schodziło i nie kupiłam. Ale Twoja recenzja na pewno spowoduje zakup tego kosmetyku przy najbliższej okazji.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie, największym plusem bazy pod cienie w słoiczku jest wydajność. Dlatego tak jak ty, daję jej łapkę w górę ;)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za każdy komentarz, to dla mnie ogromna motywacja
- Nie bawię się w obs/obs
- Każda obserwacja to ogromy uśmiech na mej twarzy, to dla mnie wiele znaczy
- Odwiedzam każdego bloga z linku pozostawionego w komentarzu i w miarę możliwości komentuje Wasze blogi

Copyright © 2016 Mosia , Blogger